Direktlänk till inlägg 18 maj 2009

Humor...faktiskt

Av Martin - 18 maj 2009 16:13

Ah, jag borde skriva kortare inlägg oftare. Det finns dagar när jag inte orkar gå in och skriva bara för att jag vet att jag inte kan överträffa mig själv just den dagen...=)


På tal om att överträffa...


För två veckort sedan bakade Jocke en sjukt god kaka till fredagsfikat.


I fredags bakade Bacon någon form som var fylld med färsk frukt och andra godsaker.


Nästa fredag är det min tur.


Dagens klipp är ett fantastiskt roligt klipp med Flight of the Conchords. Lyssna på texten, kolla videon och njut. Duon är med i en väldigt rolig TV-serie med samma namn som gruppen, har ni inte sett den så borde ni det.


"We went for a walk...on our feet if I remember correct. We walked to the top of the hill and we ate sandwiches. Ah we just grab a sandwich and put it in our mouth, that´s the only way to have sandwiches..."


Tack för idag.

 
 
Ingen bild

Jocke

19 maj 2009 18:22

Du kan hämta världens längsta stege! Ja, du kan till och med hämta brandkårens stegbil, du kommer inte upp till min nivå ändå!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Martin - 20 februari 2010 18:44

Andra inlägget efter min comeback och jag känner mig ungefär lika motiverad som Zlatan känner sig inför en träningsmatch i oktober borta mot Azerbajdzjan (känn på den stavningen). Efter att ha försökt bota vinterns tristess med självmordsbenägna...

Av Martin - 15 februari 2010 23:15

Jag fick en känsla, skrivsuget tog tag i mig, satte sina klor i mig och verkar inte vilja släppa sitt fasta grepp. Kanske skulle jag börja skriva inlägg mer frekvent, som på den gamla goda tiden, ge er lite oumbärliga musiktips... Idag tänk...

Av Martin - 30 september 2009 17:10

Jag konstaterar - det var längesedan jag skrev något. Klart jag har bra musiksmak fåssan, för övrigt står skivan du snackar om inte hos dig utan hos mig! Idag är det Onsdag och DN har återigen recenserat ett antal skivor, Basshunter fick en...

Av Martin - 16 september 2009 17:09

Jag vet att det var längesedan jag gladde er med några av mina oumbärliga musiktips, jag har därför laddat upp med ett antal högklassiga klipp från det lika oumbärliga youtube.   Dagens tips är en hyfsat ny låt av det überhypade bandet [Ingenting...

Av Martin - 4 september 2009 16:10

Det finns grader i helvetet.   Jag är den typen som tycker om att gräva ner mig i bitterhetens avgrund för att likt en ökenråtta kika upp när något spännande och kul händer. Allt som oftast gräver jag ner mig med hjälp av musik och det kan kännas hel...

Ovido - Quiz & Flashcards