Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Martin - 14 augusti 2009 18:06

Jag pratade precis med en föreståndare för en av stadens minigolfbanor, helt utan krussiduller väljer jag att citera honom:


"Det var uppe några jävla småungar i en sliten bil utan tak och mixtrade med mina prylar. De böjde klubbor och smälte på bollarna. Det är ett helvete att man inte kan få ha sina saker i fred."


Som av en händelse blev jag under dagen inbjuden att spela minigolf mot två snorungar i en sliten bil utan tak och jag råkade ut för det ena missödet efter det andra. Klubban gick av, bollen rullade snett och hålen blev mindre varje gång det var min tur att spela.


Jag kom sist och fick bjuda på glass...


...dagens musiktips blir en sjukt bra låt av David Bowie - Changes...


Den är verkligen strålande.

Ovido - Quiz & Flashcards