Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Martin - 3 februari 2009 21:37

Det blir alltmer sällan jag skriver inlägg nu, anledningen är att jag inte har haft tid att orientera mig i mer musik och det är ju faktiskt det jag vill skriva om.

För en dryg vecka sedan var jag dock på Oasiskonsert i Göteborg. med tanke på att de var mina husgudar under mitten av 90-talet så var jag ganska nöjd med konserten men det var det inte alla som var. Aftonbladets musikskribent gav spelningen ett - och det ligger förmodligen närmare sanningen än mina + + +.


Dagens youtubeklipp blir, med anledning av denna korta inledning, en låt med Oasis. Låten heter Digsys Dinner och är från deras första album Definitely Maybe från 1994. Nästa klipp jag lägger in är förhoppningsvis (om allt går som det ska) ännu mer Rock´´n Roll...


Kolla för övrigt in vilken glidare Liam är med sin tamburin och sina ascoola solglasögon...





Ovido - Quiz & Flashcards