Alla inlägg den 18 april 2009

Av Martin - 18 april 2009 12:50

Solen skiner, J-södra har hemmapremiär och jag är hur pigg som helst...


...det får bli ett inlägg till, dagens andra.


Elenettes  Kär (imaginär) pensionär är en låt som bara måste höras, åtminstone om du tycker om svensk pop och har minnen av band som till exempel "Saft".


"Jag ska vakta mina känslor med Pitbulls."


Det är ju dessutom en sjukt häftig grej att arrangera en spelning på ett bibliotek.


För övrigt...

...vinner J-södra med 3-0 idag.

...har jag precis erhållit min tredje "PIM-stjärna".

...ska jag sätta mig i solen och läsa nu.

Av Martin - 18 april 2009 12:43

Jag läste att Tomas Brolin ska göra comeback...


...min första tanke var att han skulle ersätta Sacramento i dagens hemmadebut för J-södra men tydligen skulle det spelas avskedsmatch i Colombia. Mannen som skulle säga adjö heter Faustino Asprilla, jag hade helt glömt bort honom...undrar hur det kommer sig att vissa spelare gör större avtryck än andra. "Tino" gjorde ju trots allt en herrans massa mål.


Dagens musiktips är rykande färskt, den finska gruppen Cats on fire gör fantastisk popmusik och deras nya platta

"Letters From a Voyage to Sweden" kommer helt klart bli mitt nästa skivköp. Higher Grounds är låten jag bjuder er på idag.


Ovido - Quiz & Flashcards