Alla inlägg den 25 april 2009

Av Martin - 25 april 2009 18:39

Lördag...


sol...


växthusbygge...


Ja, växthusbygge!


När mina kompisar gör vuxensaker som att skaffa barn så gör jag andra vuxensaker, som att bygga växthus.

Jag ska odla rädisor.


Är det inte så att alla med ett brinnande intresse för något vill ha ensamrätt på just sitt intresse?


Idag var jag och tre lagkompisar på piren och städade...2000:- drog vi in...

Den absolut bästa upplevelsen vid piren i morse var att jag upptäckte att Jönköping är en otroligt vacker stad när lugnet infinner sig och Vättern ligger blank. (Se foto)!


Dagens musiktips har varit sjukt svårt att plocka fram. Valet hamnade slutligen på Postal Service-låten "Such Great Heights". Jag är dock inget stort fan av Postal Service men min sambo, som är det, presenterade mig iallafall för en bra låt av dem. Jag bjuder er en version av Ben Folds, han är grymt bra.

Notera att han spelar på allt.



Ovido - Quiz & Flashcards