Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Martin - 11 mars 2009 12:44

Varje gång jag får en kommentar på min blogg kan jag välja att antingen godkänna eller ta bort den (se nedan). När kommentarerna är allt för omogna och provocerande väljer jag att inte publicera dem, ibland finns det dock fog för att starta en diskussion. Diskussionsfrågan i det här fallet är helt enkelt...Hur fan tänker Hjalmarsson?


Mitt förslag är att han inte tänker eftersom att han är från Huskvarna.


Dagens musiktips får bli en personlig favorit från ungdomen, frågan är om det har gjorts ett bättre album på svenska än det Jakob Hellman släppte 1989. ...och stora havet heter det, lyssna på det ni som inte har gjort det ännu.


Kommentar till För varje hjärtslag
En för alla, alla för MAIS!

av Hjalmar den 10 mars 2009 kl 16:18 - Godkänn - Ta bort
Ovido - Quiz & Flashcards