Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Martin - 27 mars 2009 16:20

Fredag 27/3-09 kl. 1620:


Första whiskeyn är upphäll, en Balvenie double wood...fint ska det vá!


I väntan på konsert med en av världens största låtskrivare börjar jag bli lite pirrig i magen. Bob Dylans stämma strömmar ut ur högtalarna och jag ser fram emot konserten i Kinnarps Arena något oerhört. Dessvärre finns det inga som helst indikationer på att han kommer att framföra min absoluta favoritlåt men hoppet är ju det sista...ja ni vet...


Youtube-klippet idag är en liten historia om två polare där den ena lånar pengar av den andra, lyssna och njut...texten är något av det bästa som någonsin knåpats ihop och framförts tillsammans med musik.

Av Martin - 27 mars 2009 16:20

Fredag 27/3-09 kl. 1620:


Första whiskeyn är upphäll, en Balvenie double wood...fint ska det vá!


I väntan på konsert med en av världens största låtskrivare börjar jag bli lite pirrig i magen. Bob Dylans stämma strömmar ut ur högtalarna och jag ser fram emot konserten i Kinnarps Arena något oerhört. Dessvärre finns det inga som helst indikationer på att han kommer att framföra min absoluta favoritlåt men hoppet är ju det sista...ja ni vet...


Youtube-klippet idag är en liten historia om två polare där den ena lånar pengar av den andra, lyssna och njut...texten är något av det bästa som någonsin knåpats ihop och framförts tillsammans med musik.

Ovido - Quiz & Flashcards