Direktlänk till inlägg 1 mars 2009

Perssons Pack vs. Magnus Uggla

Av Martin - 1 mars 2009 13:02

"Magnus Uggla har inget djup i sina texter"

   - Tosse 2009-02-28


"Magnus Uggla har ett bra djup i sina texter"

   - Bräl 2009-02-28


Jag tycker att ovanstående rader bör stå bredvid uttrycket "allt är relativt" i en uttrycksordbok. Jag tycker inte heller att Magnus Uggla har något djup i sina texter men om allt annat jag lyssnade på var Sunblock och liknande så hade jag förmodligen avgudat hans sätt att vrida och vända på orden...


Idag är vår tvättstuga dubbelbokad, det är en stackars krake som har bokat in sig på en tjugonionde, TJUGONIONDE!


Musik ja...


Perssons Pack är tillbaka och tillsammans med Annika Norlin aka Säkert! aka Hello Saferide blir det faktiskt väldigt, väldigt bra.


Stenad i Stockholm har en otroligt bra melodi och ett djup som till och med Magnus Uggla hade varit stolt över.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Martin - 20 februari 2010 18:44

Andra inlägget efter min comeback och jag känner mig ungefär lika motiverad som Zlatan känner sig inför en träningsmatch i oktober borta mot Azerbajdzjan (känn på den stavningen). Efter att ha försökt bota vinterns tristess med självmordsbenägna...

Av Martin - 15 februari 2010 23:15

Jag fick en känsla, skrivsuget tog tag i mig, satte sina klor i mig och verkar inte vilja släppa sitt fasta grepp. Kanske skulle jag börja skriva inlägg mer frekvent, som på den gamla goda tiden, ge er lite oumbärliga musiktips... Idag tänk...

Av Martin - 30 september 2009 17:10

Jag konstaterar - det var längesedan jag skrev något. Klart jag har bra musiksmak fåssan, för övrigt står skivan du snackar om inte hos dig utan hos mig! Idag är det Onsdag och DN har återigen recenserat ett antal skivor, Basshunter fick en...

Av Martin - 16 september 2009 17:09

Jag vet att det var längesedan jag gladde er med några av mina oumbärliga musiktips, jag har därför laddat upp med ett antal högklassiga klipp från det lika oumbärliga youtube.   Dagens tips är en hyfsat ny låt av det überhypade bandet [Ingenting...

Av Martin - 4 september 2009 16:10

Det finns grader i helvetet.   Jag är den typen som tycker om att gräva ner mig i bitterhetens avgrund för att likt en ökenråtta kika upp när något spännande och kul händer. Allt som oftast gräver jag ner mig med hjälp av musik och det kan kännas hel...

Ovido - Quiz & Flashcards