Direktlänk till inlägg 17 mars 2009

Autism kan vara en drog

Av Martin - 17 mars 2009 22:10

Ah, shit


Jag har varit sjukt dålig på att uppdatera min blogg men det har sina anledningar men anledningarna är alldeles för ointressanta för att jag ska rabbla upp dom här och nu.


Ny musik har jag inte hellerhunnit lyssna in mig på så klart även om jag har ett par färska album som ligger och vänar på att få bli bedömda.


Dagens musiktips får därför bli en grupp som jag kan tänka mig att t.ex Hjalmarssons tycker om. Autisterna är ett gäng vars platta handlar om en tragisk bortgång av en vän. Det är ett mycket bra album med otroligt härliga melodier. Min absoluta favorit är låten i klippet som ni kan titta på nedan.


Jag är ledsen över att även detta inlägg var på svenska, nästa kommer att vara på ett främmande språk...

 
 
Ingen bild

Hjalmar

18 mars 2009 21:31

Du känner din Hjalmarssons du

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Martin - 20 februari 2010 18:44

Andra inlägget efter min comeback och jag känner mig ungefär lika motiverad som Zlatan känner sig inför en träningsmatch i oktober borta mot Azerbajdzjan (känn på den stavningen). Efter att ha försökt bota vinterns tristess med självmordsbenägna...

Av Martin - 15 februari 2010 23:15

Jag fick en känsla, skrivsuget tog tag i mig, satte sina klor i mig och verkar inte vilja släppa sitt fasta grepp. Kanske skulle jag börja skriva inlägg mer frekvent, som på den gamla goda tiden, ge er lite oumbärliga musiktips... Idag tänk...

Av Martin - 30 september 2009 17:10

Jag konstaterar - det var längesedan jag skrev något. Klart jag har bra musiksmak fåssan, för övrigt står skivan du snackar om inte hos dig utan hos mig! Idag är det Onsdag och DN har återigen recenserat ett antal skivor, Basshunter fick en...

Av Martin - 16 september 2009 17:09

Jag vet att det var längesedan jag gladde er med några av mina oumbärliga musiktips, jag har därför laddat upp med ett antal högklassiga klipp från det lika oumbärliga youtube.   Dagens tips är en hyfsat ny låt av det überhypade bandet [Ingenting...

Av Martin - 4 september 2009 16:10

Det finns grader i helvetet.   Jag är den typen som tycker om att gräva ner mig i bitterhetens avgrund för att likt en ökenråtta kika upp när något spännande och kul händer. Allt som oftast gräver jag ner mig med hjälp av musik och det kan kännas hel...

Ovido - Quiz & Flashcards