Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Martin - 7 januari 2009 18:42

http://smoggen.blogg.se/2008/february/dagens-middag.html

Av Martin - 7 januari 2009 18:29

Jag har ägnat den senaste halvtimman åt att kika på lite omröstningar här på bloggagratis. Vissa känns väldigt kul och även relevanta medan andra omröstningar mest känns meningslösa och konstiga. Ibland skrattade jag högt (och rått givetvis eftersom det är lite av min natur) och ibland avlade jag faktiskt min röst.

Eftersom jag gillar att använda den pekpinne jag fick när jag gick ut HLK tänker jag ordna en egen omröstning, den heter som du kan se här till höger Vilken omröstning tycker du är roligast?


Rolig är precis som allt annat relativt, jag vet, men då får det vara det. Du kan rösta på den du tycker är roligast som idé, den du tycker är roligast för att den är meningslös eller den du tycker är roligast för att den är rolig.


Jag tänker inte påverka er åsiktslösa läsare genom att skriva vilken jag tycker var roligast, allt jag kan säga är att den har med hundfoder att göra.





Ovido - Quiz & Flashcards