Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Martin - 28 januari 2009 09:29

Den uppenbara glädje som folk verkar känna i att kritisera min text är beklämmande. Jag skulle ta oerhört illa upp och känna mig dum ifall jag uttryckte mig konstigt eller gjorde ett stavfel för att jag inte visste bättre. Sanningen är dock den att jag är totalt ointresserad av bilar och därför bryr jag mig inte ifall det är en Porsche, Fiat eller Ferrari...jag tror att budskapet går fram ändå.


Varför bryr jag mig då inte?


För att jag inte är ett "fordon".


Ordlista:

Fordon - Bilintresserad människa som går igång på fäljar, krom och förgasare. "Fordonet" i fråga har ofta keps och snus men det är inget krav, han eller hon lyssnar på eurodance (gärna bra låtar i danceversion) och skattesatsen är högre eftersom fordonsskatten ingår i den "vanliga" skatten.


Varför skulle jag behöva skriva detta inlägget?

Ovido - Quiz & Flashcards