Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Martin - 27 januari 2009 22:05

Jag kan inte påstå att jag är en människa som är av den självkritiska sorten i alla lägen men visst finns det väl stunder när även jag inser mina begsränsningar. Sådana är vi nog alla, eller vad tror du Hjalle?


Jag tror nog ändå att den Ungerska rapparen Speak tar priset.

För det första tar han sig friheten att rappa på ett språk vilket han har mycket svårt att uttala orden på.

För det andra sätter han sig i samma fack som sina "svarta bröder", däribland Dre.

För det tredje är det en sjukt paradoxal video där de vackra orden om fred och fattiga människor som det är synd om ackompanjeras av en schysst Ferrari.


Som om inte allt detta vore nog har han plockat in ett av de mest falsksjungande pojkbanden världen har skådat, dessutom är killen längst till höger i pojkbandet sjukt lik Patrik Isaksson.

Visst fan är detta humor på en otroligt hög nivå? Allt beroende på några personers bristande omdöme och avsaknad av självkritik.


Det är så kul att jag hoppas att det är på riktigt...


Ye Come on...Buizenezz

Ovido - Quiz & Flashcards