Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Martin - 24 januari 2009 11:34

Ruset av en seger är för en sportnörd som jag det absolut bästa ruset man kan känna. En euforisk känsla att dela tillsammans med 20 svettiga och 15 fulla grabbar är en känsla som slår det mesta jag har varit med om.

Att jag sedan får uppleva denna känsla ihop med Barnarps IF, besten från förorten, är ett stort plus.


Jag planerar att pränta ner ett blogginlägg på Barnarpsbloggen, inom några minuter så håll ögon och öron öppna.


Jag tänker inte bli långrandig utan jag låter en av Sveriges största liveartister avsluta. Klippet börjar med att Peter Settman får frågan:

   - Vad är det för speciellt med Barnarps IF innebandy och Maskinen

     egentligen?


Han väljer att ge det enkla och rätta svaret på frågan...


Lysssna och njut

Ovido - Quiz & Flashcards