Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Martin - 18 januari 2009 20:19

...blöter du upp din hunds torrfoder?


Det är alltså den omröstning som av mina läsare anses vara den absolut roligaste här på Bloggagratis.se, åtminstone ibland de jag har hittat. Dessvärre kan jag inte hitta upphovsmannen/kvinnan till omröstningen för att gratulera vederbörande men vi andra kan väl glädjas i hans/hennes ställe istället.


Min fantasi tynar bort allt mer och av den enkla anledningen väljer jag att blogginlägg efter blogginlägg bjuda på godbitar ur det fantastiska arkiv som Youtube besitter. Näste man till rakning är enligt undertecknad den största hunk som har gått i ett par skor. Det är stora ord, jag vet, men se klippet innan ni dömer mig.


Många är de som vill ha titeln århundradets hunk men i mina ögon finns det bara en. Den människa som inte berörs av nedanstående klipp kan vara så god och höra av sig till mig. Vilken smidighet, sexighet, glädje, hetta, komik och njutning denna man kan framkalla. Klippet är dock som allra bäst ca: 3:45 in och framåt när Marvin börjar klä av sig som om han hade tänkt att hoppa i säng med precis varenda själ i hela publiken. Detta mina damer och herrar är underhållning på mycket hög nivå.


För övrigt är körens upprepade "let´s get it on" något som skulle köra över alla andra i fyrans "körslaget".



Ovido - Quiz & Flashcards