Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Martin - 6 juni 2009 16:59

Om man tycker om den kärnan jag vill presentera blir dagens inlägg kärnfullt...


...kort och kärnfullt.


Sverige - Danmark, undertecknad är sjukt nervös och skulle aldrig få för sig att tippa matchen. Jag har slutat att bry mig om startelvor och liknande för vi spelar alltid jämna matcher och går vidare utan att skönspela ändå.


Springsteenuppladdningen börjar närma sig sitt slut och idag kommer mitt absoluta Bruce-klipp.


Inför en konsert i Köpenhamn var Bossen ute på gatan och spatserade när han fick syn på en gatumusikant som spelade hans låtar, vad gör då superstjärnan?

Jo, han tar sig en gitarr och kör en duett med den minst sagt förvånade spelmannen inför en minst sagt förvånad publik. Detta är otroligt stort och jag får rysningar varje gång jag ser klippet. Låten ja, The River, det är en av de första låtarna jag hörde med Bruce och jag fastnade direkt...Magi!


Over and out... 


Ovido - Quiz & Flashcards