Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Martin - 15 juni 2009 16:03

Igår läste jag om en rivningsfirma i USA (såklart!) som hade rivit fel hus, när mannen som ägde det rivna huset kom hem och insåg att allt arvegods och alla släktklenoder var jämnade med marken tillsammans med resten av huset fick han sig tydligen en smärre chock...NO SHIT!


Jag trodde givetvis i min enfald att detta var det dummaste en människa kunde göra, ända till jag surfade in på följande artikel:

 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5384361.ab

Folk upphör aldrig att förvåna.


Jag har faktiskt inte något musiktips redo eftersom att dagens text var en impulshandling, ni får därför hålla till godo med något som jag har provat hemma utan någon större framgång (om man nu inte räknar hånskratt från nära och kära som en framgång).


Namnet är coolt, det han gör är coolt och jag är sjukt ocool...



Ovido - Quiz & Flashcards