Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Martin - 14 juni 2009 12:36

Kul med kommentarer, faktiskt.

Mackan: det är en ynnest att få det omdömet av dig, svensklärare som du är.

Majsan: Det var bra, det gav mig ståpäls och jag har lyssnat på min inspelning av det tusen gånger...men det var inte perfekt (där har du den bittra Raskolnikov).


Jag hatar Facebook, det är precis som när jag försöker spela gitarr, jag vet precis hur jag ska göra men det blir liksom inte speciellt bra ändå...


Dagens musiktips är egentligen mer ett tips på ett ganska makabert Youtubeklipp. TRS drar igång en sjukt svängig version av "Sympathy for the Devil" och publiken är i högform, med tanke på tidpunkten är det förmodligen med betoning på hög.  Vaktstyrkan från Hells Angels har fullt upp med att hålla publiken i shack.


De mördande blickarna till trots får Jagger och Co. igång publiken och visst fan svänger det...


Jag får inte riktigt ihop detta, jag gillar låten och klippet med allt överskuggas av att en kille valt att ta med sig en pistol till konserten.

HA-vakterna upptäckte pistolen i tid och övermannade pistolmannen...(som dock knivskars till döds).


Ojojoj, vilket kasst inlägg...

Ovido - Quiz & Flashcards