Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Martin - 23 juni 2009 16:09

De flesta av oss har förmodligen känt den där känslan som uppstår när man hör en riktigt riktigt bra låt, vissa upplever den till och med vid varje låt de hör.


Jag brukar beskriva musik med allehanda positiva termer men det är bara ytterst sällan känslan av total tillfredsställelse infinner sig. Efter att den där känslan har infunnit sig brukar jag fundera på om det kanske var sista gången jag fick uppleva den för någon gång måste ju den bra musiken ta slut, förmodligen gör den inte det men jag tänker så ändå.


Tänk om all bra musik verkligen tog slut...


Idag inföll sig den där känslan av total tillfredsställelse när jag åkte till jobbet. Radion spelade en låt med fantastiska Regina Spector, låten heter "Laughing with" ...



Ovido - Quiz & Flashcards