Alla inlägg den 1 december 2008

Av Martin - 1 december 2008 22:57

Idag när vi hade träning kom Nygge försent, igen. Gurra skällde ut honom så han skakade senast men idag hade han en bra förklaring:


 "Jag glömde Martins iPod, då var det bara att välja vem som skulle bli arg på mig"


Uppenbarligen kändes det värre att jag var arg.


Är detta ett bra omen eller utstrålar jag alldeles för mycket ilska?


Jag får somna tillsammans med de funderingarna...


Av Martin - 1 december 2008 18:10

Rubriken är inte bara en textrad ur en låt av bright eyes, det är även ett konstaterande. Det är ju första dagen i mitt liv som bloggare.


Jag lägger ribban direkt med ett youtubeklipp på en av mina absoluta favoriter. Swamp Dogg. Träskhunden är en av världens bästa musiker och jag blir varm i kroppen varje gång jag hör honom.


http://www.youtube.com/watch?v=rU-YK271dGU


Jag vill egentligen ha videon i bloggen men det är inte lätt det här med teknikaliteter och bloggar men jag antar att http://hjalmar.bloggagratis.se/ får bli min mentor eller något sådant.


För övrigt så är den av mig så bespottade holländska divan Robin van Persie kung efter att ha sänkt h**Chelsea på S-bridge.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards