Alla inlägg den 10 december 2008

Av Martin - 10 december 2008 16:51

Idag listade DN årets bästa skivsläpp, det fick mig att vilja göra samma sak. Jag har förvisso ingen lista klar i skrivande stund men jag kommer ínom en snar framtid att presentera de årets fem bästa album. Kvällen tänker jag ägna åt att lyssna igenom alla kandiderande skivor, allt för att bedömningen ska gå rättvist till.


För övrigt så ska jag, Kvick och Tessan (som kommer hem imorgon!) gå på Bob Dylan i Mars. Det kommer att bli en sjukt rolig upplevelse. Hoppas bara att vi hinner smälta Oasiskonserten vi ska på i Januari. Även om jag bara är 26 år kommer det att dofta nostalgi dessa båda kvällar.


Dagens skivtips är Ane Bruns fantastiska Duets. Cowboykänslan är total när Lars Bygden ackompanjerar norges förnämsta musikexport i låten This road.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards