Alla inlägg den 7 december 2008

Av Martin - 7 december 2008 19:13

Söndag igen. Dagen då bitterheten och ångesten i vanliga fall är som störst men idag är det inte en vanlig Söndag. Nästa vecka kan bli en av de bästa veckorna på länge.

Måndag - Träning med idioterna i Barnarp.

Tisdag - Match mot ärkerivalen Hovslätt.

Onsdag - Träning med idioterna i Barnarp.

Torsdag - Höstens höjdpunkt, Tessan kommer hem från sin långresa.

Fredag - Lucia på jobbet, en ganska trevlig tradition måste jag säga.

Lördag - Lördag.

Söndag - Match mot Wedeby.


Nu vet ni, om ni bryr er...


Det känns otroligt skönt att jag föräras bindeln ytterligare en säsong tack vare min utsökta musiksmak. Den här hösten har varit fantastisk i skivväg och en av mina absoluta favoriter är det skotska bandet Glasvegas självbetitlade album (finns även som tänkvärd julutgåva).


För övrigt plitar jag på ett blogginlägg om en av världshistoriens bästa fotbollsspelare (vem kan det vara tror du Hjalle?) samtidigt som jag förundras över hur fan tidningen Offside kunde lyckas med att inte rösta på Lionel Messi som en av fem till att vinna France Football Ballon d'Or. Istället valde de några högst tvivelaktiga namn.

Ronaldo är i min mening självskriven men vad gör Fernando Torres och Nemanja Vidic på listan? De övriga två är Andrej Arsjavin och Iker Casillas.


Dessvärre har inte låten jag vill göra reklam för någon sån där Embed så ni får hålla till godo med en länk. Höstens mest deprimerande band, och jag älskar det.


http://www.youtube.com/watch?v=3uSdQxKaBfU&feature=channel

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards