Alla inlägg den 17 december 2008

Av Martin - 17 december 2008 18:53

Jag har tänkt och tänkt på hur jag ska kunna utse den absolut bästa jullåten ever och jag har kommit på precis hur jag ska göra. Jag lägger ut youtube-länkar på bloggen och skapar en omröstning, det borde gå hem i stugorna.

Notera att jag har tagit med de låtar jag tycker om i omröstningen, det finns säkert tusen låtar till som borde/skulle kunna vara med.


Låtarna som ska vara med i omröstningen kommer ni att kunna hitta i nästa blogginlägg och jag hoppas givetvis att ni följer samtliga länkar innan ni väljer att lägga er röst.


För att ni ska ha något att relatera till bjuder jag er redan nu tidernas absolut sämsta, smörigaste och såsigaste jullåt. Fy fan vad sliskig den är. denna låt är av givna skäl inte med i nmin omröstning.


Av Martin - 17 december 2008 10:39

Angående min utlovade lista. Jag har enorma problem med att rangordna bra musik men givetvis gör jag mitt yttersta för att det ska bli så rättvist som möjligt. Jag har i nuläget ca: 10 (tio) melodier jag väljer mellan och endast 5 (fem) av dem ska presenteras.


Jag slits mellan de olika låtarna på grund av att en familjemedlem tyckte att min blogg var alldeles för svartmålad.

"Mår du inte bra" frågade familjemedlemmen, men det gör jag ju givetvis. Med detta i åtanke försöker jag att pilla in lite lycka emellanåt. 


I eftermiddag hoppas jag att plats nummer fem ska ligga ute, hoppas att ni kan hålla er tills dess.


"Varje människa behöver till utvecklingen av sina krafter en mängd av kalla och regniga dagar.
I en oavbruten lyckas solsken brådmognar människan och duger varken att gömma eller kasta bort"

Adolph Törneros

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards