Alla inlägg den 12 december 2008

Av Martin - 12 december 2008 18:15

"Glöm inte bort mig nu när tjejen kommer hem."

 Så löd ett sms skickat till mig av den gode Hjalmarsson.


"Riktigt dåligt med blogginlägg nu!"

 Så skrev samme man (pojk) i en kommentar till mitt förra inlägg.


Jag är en person som älskar uppskattning och när Hjalle visar mig denna uppskattning kan jag bara inte låta bli att publicera ytterligare ett litterärt mästerverk i bloggform. Ni som läser det jag skriver regelbundet har säkert noterat att jag lovade en lista på årens bästa skivköp, jag måste dessvärre meddela att jag får kapitulera. Jag är en person som är vän av kraftuttryck av typen "det var det värsta jag varit med om" eller "det var det bästa jag har hört", som ni förstår gör denna läggning att jag får det svårt att välja ut vilka album som ska platsa på min lista och jag väler därför att fortsättabjuda er på skivtips i mina inlägg då och då.


Dagens skivtips är egentligen ganska långt ifrån den musik jag vanligen lyssnar på men med tanke på att kärleken har kommit hem från sin vistelse i Asien får jag gärna vara lite glad.

Detta är ett av de grymmaste TV-framträdanden jag har sett.  Blueskillen Spencer tar över stället totalt och vägrar gå av scenen. Stäng inte av klippet efter 1 minut bara för att ni av någon outgrundlig anledning inte tycker om musiken. Fortsätt istället att titta på hur han ballar ur, hade detta fungerat på Bingolotto?


Imorgon ska jag på julmarknad i Göteborg, det är precis så mysigt som det låter.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards