Alla inlägg den 4 december 2008

Av Martin - 4 december 2008 22:33

Jag vet, jag har redan gjort ett inlägg idag där jag deklarerade att jag verkligen älskar min flickvän och egentligen inte borde vara bitter.


Jag kände dock att jag var tvungen att utnyttja mina nya kunskaper nu när jag vet hur man gör för att pimpa en blogg.

Hjalle har varit till stor hjälp, allt i bloggens värld verkar så enkelt för honom.


Dagens pimp får bli en sjukt vacker låt av en sångerska som lämnade oss på tok för tidigt.



Av Martin - 4 december 2008 21:54

Så fick man sig en känga av kärleken.


En stor del av min bitterhet kommer ifrån den ensamhet som jag har varit inkastad i under dryga två månaders tid. Min älskade sambo har varit på nöjesresa i sydostasien när jag har slitit för brödfödan. Men jag har faktiskt haft det riktigt bra, vetskapen om att hon mår fint gör mig glad och därför klarar jag av dagarna helt ok.Ingen skugga ska falla över fröken Fridholm, hon är ju min pärla, det kommer hon alltid att vara.


Med tanke på att jag inte tycker om mig själv lika mycket som Hjalle och Nygge så får jag istället tycka synd om mig. Mitt favorituttryck alla kategorier är:

"Det var det värsta jag har varit med om".


Imorgon ska vi åka till Stockaryd, innan dess ska jag ha fyllt bloggen med bilder och musik men tills dess...


Sköt om er.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards