Alla inlägg den 21 december 2008

Av Martin - 21 december 2008 19:53

 Så börjar då ännu en söndag lacka mot sitt slut, Liver"fuckingbitchesclub"pool klarade oavgjort borta mot giganterna från London och Villareal har 0-0 i paus mot Barca.


Jag har dessvärre inte funderat på någonting med någon som helst innebörd under helgen och därför blir även inlägget helt utan substans, lite som Hovslätt.

För er som är intresserade av mina funderingar kring en grupp idioter som bildat en form av sekt så inbjuder jag er att läsa barnarpsbloggen (se länk till höger). Inlägget bör finnas på plats inom en timma.


Angående en av kommentarerna på mina inlägg, det är klart att jag inte bryr mig om andras bloggar på riktigt...jag vill ju bara ha publik på min egen.


Den är varken ny eller okänd men det är fantastiskt bra.


It´s not a way to draw the line it´s just a way to say goodbye.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards