Alla inlägg den 19 december 2008

Av Martin - 19 december 2008 17:13

Så här spelas åttondelsfinalerna

Juventus - Chelsea

Villarreal - Panathinaikos

Sporting - Bayern München

Atl Madrid - Porto

Lyon - Barcelona

Real Madrid - Liverpool

Arsenal - Roma

Manchester United - Inter


Varför i helvete ska de två lag som ligger mig närmast om hjärtat tvingas att mötas i åttondelen? Arsenal - Roma...varför?

Som lök på laxen så kan inte både Real Madrid och Liver"fuckingbitchesclub"pool åka ut i samma omgång. jag antar att jag får hålla varende tumme jag har för att spaniens största skitlag vinner mot LFBCP.

Av Martin - 19 december 2008 16:54

Jag förvånas över att det är fler som har egna förslag på jullåtar än vad det är som har röstat, synd tycker jag. Jag hade hoppats på att min omröstning skulle ha större genomslagskraft även om den fortfarande är i startgroparna.


Jag vill bara påminna alla förståsigpåande besserwissrar att min musiksmak faktiskt är världens bästa. Jag tycker inte att en enda av de låtarna jag gillar är dålig, däremot tycker jag inte om allt som ni andra lyssnar på.

Does it make any sense?


För övrigt är "Andarnas hus" ett tacksamt program att göra parodi på. Morgonsoffans inslag där en galen dansk har seans är faktiskt jävligt bra. 

Let´s go to nightvision mode

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards